wtorek, 3 lutego 2015

Trochę wstecz

Ahh... Jak to fajnie jest wrócić do czegoś po jakiejś przerwie :D Najpierw chciałabym podziękować i pogratulować Adzie za kawał dobrej roboty, a mianowicie reaktywację i zmianę wyglądu bloga. Spędziła nad tym dużo czasu oraz jednocześnie umilała mi czas rozmawiając ze mną przez telefon podczas 4 godzinnej jazdy autobusem (powrotu do domu).
Tak jak było wspomniane w poprzednim poście niestety już po feriach. Nawet nie wiem kiedy ten czas minął. Osobiście całe 2 tygodnie spędziłam u babci. Zdążyłam odwiedzić rodzinę, jechać do kina i spędzić kilka nocy u brata, co kończyło się nocnymi rozmowami, oglądaniem filmów z jego dziewczyną i zabawą z przybraną bratanicą ;) Może ten wolny czas nie był jakoś bardzo ekscytujący i rozrywkowy, ale miło spędziłam czas i świetnie się bawiłam.
No, ale jak to po sielance trzeba wrócić do pracy, a dokładniej do szkoły. Teraz trzeba czekać do najbliższych świąt, żeby znowu móc odpocząć :D
A co do koncertu Ed'a to już tylko 10 dni!! Pamiętam jak razem odliczałyśmy, kiedy na przodzie była jeszcze dodatkowa jedynka haha. Jestem bardzo podekscytowana i nie mogę się już doczekać, żeby usłyszeć i zobaczyć go na żywo.

Tymczasem miłego wieczoru xo / Patty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz