poniedziałek, 13 lipca 2015

Przeprosiny

Hej, wiem wiem znowu była długa przerwa ale bardzo trudno było nam pogodzić przyjaciół, szkołę i bloga razem. Chciałabym was gorąco za to przeprosić!

A teraz do rzeczy:) Wróciłam w sobotę z Karwii, jest to niewielka miejscowość położona 80km od Gdańska. Spędziłam tam dość intensywny tydzień ponieważ nie polegał jedynie na leżeniu na plaży. Będąc tam postanowiłam spotkać się z internetowymi przyjaciółmi i spędzić miło czas. Pierwszymi osobami jakie poznałam była Natalia K. która jest moją zaginioną bliźniaczką oraz Gosia T. która jest równie niesamowitą osobą. Następnymi osobami z którymi się spotkałam razem z Nati była cała grupka znajomych. Szczególnie chcę tutaj podziękować Majkelowi i Justynie za to, że przyjechali się spotkać, ponieważ było to dla mnie ważne i zapamiętam to do końca życia. Kiedy byłyśmy z Nati już na miejscu to po przytulasach byłyśmy jak ''O MÓJ BOŻE ONI ŻYJĄ'' :D. Teraz planujemy wspólne wakacje za rok we Władysławowie i już nie mogę sie doczekać bo będzie cuuudownie.














To teraz trochę o czymś innym :) Nie mogę się już doczekać show Janoskians we wrześniu w Warszawie. No więc kim są Janoskians? To grupa komediowa z Australii składająca sie z piątki przyjaciół.
James Yammouni , Daniel Sahyounie, Beau, Luke i Jai Brooks.
Od jakiegoś czasu chłopaki zajmują się tworzeniem muzyki, nie oszukujmy się że jest to jakaś cudowna muzyka ale da się posłuchać :D Gorąco zachęcam do zapoznania się z nimi, ponieważ zawsze poprawiają mi humor swoimi filmikami i dzięki nim poznałam takie świetne osoby jakie są na zdjęciach powyżej. TUTAJ dowiecie się o nich więcej :)


Następny koncert na którym będę to Bars And Melody. Nie będę się tu za dużo rozpisywać bo najlepiej będzie jeśli sami poczytacie trochę na ich temat :) [klik].

Z racji że po koncercie Eda nie dodałam tutaj tych filmików z koncertów to teraz wam podeślę :)

                                          

Może teraz trochę o moich planach na wakacje. Na jutro mamy zaplanowanego pożegnalnego grila dla Noemi z naszym słupec squad haha i myślę że będzie super tak jak ostatnio.

Jeśli się uda to może wpadnę jeszcze do Nati do Władysławowa na kilka dni a potem w sierpniu jedziemy z Pati na obóz do Sianożęt i myślę że będzie supeeeer!
Pamiętam jak 3 lata temu pisałam posta o tym że kończę podstawówkę i idę do gimnazjum, a tym czasem skończyłam gimnazjum i idę do Liceum. Jejku jak to szybko zleciało:( A mówiąc o nowej szkole to Pati wyjeżdża do Katowic do internatu i mnie zostawia. Będziemy musiały poradzić sobie jakoś z przyjaźnią na odległość chociaż będzie to trudne to mam nadzieję że damy radę.

Btw. to zakochałam się w tej piosence :)



Jeśli mi się uda to postaram się już jutro coś napisać. Pozdrawiam Adixxx :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz