wtorek, 3 lutego 2015

Zimowo, Smacznie i Muzycznie

Hej wracam z kolejnym postem co prawda szybciej niż powinnam ale skoro mam chwilę czasu to postanowiłam go wykorzystać:)

Ferie, ferie i już niestety po. Jednakże zima się jeszcze nie skończyła i postanowiłam zrobić krótką notkę gdzie warto udać sie na śnieżne szaleństwo.

Osobiście gorąco polecam Karpacz w którym niedawno byłam. Warunki do jazdy idealne, a jakie widoki! TUTAJ znajduje się przekierowanie do Kamer na stoku, więc warto zobaczyć. Wyciąg jest sześcioosobowy z podgrzewanymi kanapami oraz taką zasłoną chroniącą przed wiatrem i śniegiem podczas wjazdu na górę.
                                  
                                   
                                   
Wiele osób poleca Zieleniec chociaż dla mnie szału nie robi, ale można wypróbować.:) Ja polecam ze swojego doświadczenia wyciągi w Dolnej Morawie byłam tam dwa lata z rzędu na obozie narciarskim i gorąco polecam. Polecam także Austrię i Montafon tam nauczyłam się jeździć na nartach i uczęszczałam w pierwszych zawodach narciarskich, więc bardzo dobrze wspominam to miejsce i uważam, ze nie ma sobie równych. Piękne widoki, idealne warunki, świetna szkółka narciarska, apres ski, wypożyczalnie, najpiękniejsze miejsce na świecie w zimie.

Chciałabym również polecić Szczawnicę, która o tej porze roku wygląda jak KRAINA LODU i jest cudownie:





Polecam również nocleg w Domu Wypoczynkowym Lala [kilk] .
Zmiana tematu:) Jak wiadomo każdy lubi sobie poleniuchować w długie zimowe wieczory pod kocykiem z komputerem na kolanach oraz kubkiem gorącej czekolady. Ale dlaczego nie spróbować czegoś nowego? Mam dla was super przystawkę która jest przepyszna, łatwa do zrobienia, luksusowa oraz stosunkowo tania! :)

Potrzebne będą:
  • wędzony łosoś norweski
  • żurawina
  • bita śmietana
  • chrzan
  • miód
  • mak
Sposób przygotowania:
  1. Zwijamy łososia i wykładamy na talerz
  2. Nakładamy na talerz żurawinę(latem można zastąpić ja malinami lub porzeczkami, mogą być mrożone)
  3. Mieszamy chrzan z bitą śmietaną i nakładamy na talerz
  4. wylewamy na talerz odrobinę miodu na który sypiemy mak(można też obok, bez różnicy)
  5. GOTOWE!!
    Jest to bardzo proste danie, które smakuje wyśmienicie! A tak to wygląda:
                          



SMACZNEGO :)

A teraz coś o muzyce. Chciałabym teraz napisać wam coś o wspaniałym artyście jakim jest 23-letni Ed Sheeran. Wciągu swojej kariery wydał już 2 płyty zatytułowane ''+'' oraz najnowsza ''X''. Jeśli choć trochę interesujecie sie tym artystą to na pewno wiecie, że Ed 13 lutego wystąpi na Warszawskim Torwarze promując album ''X''!! Teraz nie rozdrabniając sie odsyłam do jego strony gdzie dowiecie sie wszystkiego co powinniście :)

Zachęcam do przesłuchania oby dwóch płyt i myślę, że nie będziecie tego żałować. A tak wyglądają jego koncerty. [klik]

Razem z Pati udało nam sie kupić bilety na ten koncert i już nie możemy sie doczekać. Możecie być pewni, że wszystkie filmiki które uda mi się nagrać dodam tutaj, żebyście mogli zobaczyć jak to wszystko wyglądało od naszej strony.

Dzisiejsza notka jest dość długa ale mam nadzieję, ze wam sie spodoba.
                                       

Miłego popołudnia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz