wtorek, 14 lipca 2015

O wszystkim i o niczym

Dotrzymuje obietnicy i piszę kolejną notkę! :)
Co do tematu to szczerze w sumie nie wiem o czym chcę napisać. Może najpierw trochę zdjęć łaszków które kupiłam sobie podczas wyjazdu? No więc będąc nad morzem przez kilka dni wiał okrutny wiatr, a ja miałam same ciuchy na ramiączkach więc musiałam wybrać się na niewielkie zakupy.








Wszystkie ciuchy są bardzo wygodne i świetnie się noszą nie wiem co mogę jeszcze do tego dodać bo w sumie nigdy nie robiłam notek o ciuchach i muszę się jeszcze trochę poduczyć :D

Kupiłam sobie również książkę na deszczowe dni. Już się nie mogę doczekać aż zacznę ją czytać :)


Jutro/pojutrze jeśli wszystko się dobrze ułoży to będę miała dla was niespodziankę na razie nic nie mówię żeby nie zapeszyć.

Na razie to tyle na koniec dnia spróbuje dodać EDIT gdzie napiszę jak udał się gril :)



Adix :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz